Powiaty i gminy
Aktualności
Informacja
Przetarg na adaptację dziedzińca środkowego Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego na potrzeby Punktu Obsługi Klienta
Wojewoda Dolnośląski Paweł Hreniak informuje, że został ogłoszony przetarg na realizację inwestycji publicznej polegającej na adaptacji dziedzińca środkowego (atrium) Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu na potrzeby Punktu Obsługi Klienta.
Celem projektu jest poprawa standardu i zwiększenie przepustowości obsługi cudzoziemców w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu poprzez utworzenie 609m2 dodatkowej zabudowanej powierzchni.
Pomieszczenie zaprojektowano dla jednoczesnej obsługi 22 obywateli - 15 obywateli państw trzecich i 7 obywateli UE, z poczekalnią dla kolejnych 30 osób (miejsca siedzące). Na sali Obsługi Klienta jednocześnie przebywać będzie 20 pracowników OPiOK (Oddział Paszportowy i Obsługi Klienta) w SOiC, których zakres obowiązków obejmuje obsługę obywateli państw trzecich.
Inwestorem i operatorem Projektu jest Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu w oparciu o własne zasoby oraz zlecone podmiotom zewnętrznym
Szczegółowe informacje na temat zamówienia oraz dokumentacja projektowa do pobrania
Projekt nr 32/7-2017/OG-FAMI, pt. „Poprawa standardu i zwiększenie przepustowości obsługi cudzoziemców w DUW we Wrocławiu”, współfinansowany w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji
Wyłączna odpowiedzialność za wyrażone opinie spoczywa na autorze i Komisja Europejska oraz Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji nie ponoszą odpowiedzialności za sposób wykorzystania udostępnionych informacji.
Realizacja projektu nr 32/7-2017/OG-FAMI pod nazwą: Poprawa standardu i zwiększenie przepustowości obsługi cudzoziemców w DUW we Wrocławiu, dofinansowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.