ZMIANA ZASAD OBSŁUGI W SPRAWACH CUDZOZIEMCÓW! Infolinia DUW dla uchodźców z Ukrainy/ Гаряча лінія DUW для біженців з України: +48 71 701 11 00
Aktualnie znajdujesz się na:

Rezerwacja wizyty

Zasady bezpośredniej obsługi Klienta w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu w czasie stanu epidemii:

  1. Klienci przyjmowani są wyłącznie po uprzednim umówieniu terminu wizyty szczegółowe zasady umawiania wizyt znajdują się na stronach poszczególnych Wydziałów/komórek.
  2. Bez umawiania wizyty przyjmowani są wyłącznie: Klienci w sprawach paszportowych, oraz Cudzoziemcy odbierający gotowe karty pobytu.
  3. Do Urzędu przyjmowani są jedynie Klienci/strony postępowania/ osoby załatwiające sprawę z udziałem pełnomocników (bez osób towarzyszących).
  4. Każdej osobie wchodzącej na teren Urzędu mierzona jest temperatura ciała (osoba z gorączką nie będzie mogła wejść do Urzędu). Wymaga się od niej również dezynfekcji rąk środkiem odkażającym dostępnym w holu Urzędu (Urząd nie zapewnia rękawiczek jednorazowych).
  5. Klienci poruszają się po Urzędzie z zakrytymi ustami i nosem, wyłącznie w towarzystwie pracownika Urzędu. Niezwłocznie po załatwieniu sprawy klient jest zobowiązany do opuszczenia budynku Urzędu.
  6. Zaleca się aby Klient posiadał własne przybory piśmiennicze.
liczba wejść: 30853