Karty pobytu niezwłocznie po wydaniu decyzji
Aktualnie znajdujesz się na:

Aktualności

Praktyczne informacje dla Klientów- jak korzystać z sal obsługi Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego.

Wykaz usług objetych systemem biletowym:

  • sprawy paszportowe tj. złożenie wniosku o paszport ,odbiór paszportu, paszport tymczasowy, obsługa osób powyżej 70 roku życia (bilety dostępne w terminalach biletowych na sali A), odbiór paszportu - bilety dostępne również w terminalu biletowym przy sali B)
  • sprawy dotyczące obywatelstwa polskiego oraz świadczeń pieniężnych w związku z Kartą Polaka (bilety dostępne w terminalach biletowych na sali A)
  • sprawy dotyczące legalizacji pobytu: m.in rezerwacja wizyt do złożenia wniosku o pobyt, wnioski o zezwolenie na pracę,  rejestracja i odbiór zaproszenia, wymiana kart pobytu, rejestracja pobytu obywateli UE, uzupełnianie dokumentów w sprawach legalizacji pobytu (bilety dostępne w terminalach biletowych na sali A), uzyskanie pieczątki w paszporcie (bilety dostępne w terminalu biletowym przy sali B)

Bilety do poszczególnych usług udostępniane są 4 w  terminalach na sali A (nowa sala przy wejściu głównym DUW) oraz w terminalu przy wejściu do sali B (stara sala obsługi paszportowej).

Wydawanie biletów uruchamiane jest codziennie w dni robocze od godziny 7.00.
Pracownicy obsługują i wywołują klientów w godzinach od 9-16 w  pn, wt, czw, pt oraz w śr od 8-18 -w sprawach legalizacji pobytu

oraz w sprawach paszportowych  9-16 w pn, wt, czw, pt oraz w  i środy od 8-18.

SALA A-dedykowana głównie składaniu wniosków

Podział stanowisk i procedur/usług do nich przypisanych:   


stanowiska od nr 1 do nr 11 -legalizacja pobytu i pracy

Bilet oznaczony literą "Z" -informacja dla Cudzoziemców u możesz uzyskac dane dot nr sprawy oraz nazwisko inspektora. ( obsługa na stanowsikach nr 1 2 3  sala A )

stanowiska od nr 12 do nr 18 -sprawy paszportowe obywateli polskich/składanie wniosków o paszport

( W PRZYPADKU DUŻEJ LICZBY KLIENTÓW W SPRAWACH PASZPORTOWYCH MOŻLIWE JEST przeniesie tych USŁUG NA SALĘ B )

stanowisko 18 -pełni rolę INFORMACJI PASZPORTOWEJ-aby uzyskac informacje w sprawach paszportowych należy podejść do stanowiska 

stanowisko 19 -udostępnianie akt w sprawach legalizacji pobytu
stanowisko 20-sprawy dotyczące obywatelstwa polskiego
stanowiska 21,22 -legalizacja pobytu i pracy

Ponadto na Sali A można odebrać zaproszenia oraz zezwolenia na pracę

SALA B-dedykowana głównie odbiorom dokumentów

stanowiska od nr 1 do nr 9 -sprawy paszportowe obywateli polskich/odbiór paszportów
stanowiska od nr 11-13 -odbiór kart pobytu

System kolejkowy ogranicza ilość wydawanych biletów i może zaprzestać ich wydawania przed końcem pracy urzędu.

Ilość dostępnych biletów uzależniona jest od liczby już oczekujących klientów oraz czasu trwania przyjęcia wniosku/odbioru dokumentów.

Inspektor wywołuje nr biletu, proszę obserwować komunikaty wyświetlane na monitorach oraz wyświetlaczach nad stanowiskami. 

Staramy sie wywoływać nr biletu dwa razy, brak podejścia do stanowiska oznacza rezygnację Klienta z usługi. 

Brak biletu pobranego z terminala i np wskazanie go na ekranie telefonu uniemożlwia obsługę.

Komunikat "wszystkie bilety zostały wydane" oznacza zamknięcie w danej usłudze obsługi w tym dniu. Klienci posiadający  bilety zostaną obsłużeni do godziny zamknięcia urzędu.

Proszę przygotować ważne dokumenty tożsamości, aktualne fotografie, wcześniejsze i kompletne wypełnienie wniosków, skopiowanie załączników, dokonanie opłat w formie przelewu

(informacje o wymaganych opłatach do poszczególnych usług są dostępne na stronie www.duw.pl w zakładce obsługa klienta).

Brak przygotowanych ww dokumentów może spowodować odmowę obsługi. 

Stan kolejek we wszystkich punktach obsługi udsotępniony jest pod adresem

https://rezerwacje.duw.pl/status_kolejek/

PUNKT KASOWY ( firma zewnętrzna ) SALA B,

PUNKT FOTO ( firma zewnętrzna ) pokój 0100-parter

POKÓJ DLA RODZICA/OPIEKUNA Z DZIECKIEM znajduje się przy poczekalni pomiędzy SALĄ A oraz SALĄ B w kierunku kiosku

Toaleta  DLA KLIENTÓW sala B

 

 

liczba wejść: 4360