Od 5 września zmiany godzinowe w obsłudze z zakresu spraw paszportowych oraz cudzoziemców ZMIANA ZASAD OBSŁUGI W SPRAWACH CUDZOZIEMCÓW! Infolinia DUW dla uchodźców z Ukrainy/ Гаряча лінія DUW для біженців з України: +48 71 701 11 00
Aktualnie znajdujesz się na:

Aktualności

13 września 2022

Zasady rezerwacji terminu na złożenie wniosku o przyznanie lub przedłużenie Karty Polaka

Wniosek o przyznanie Karty Polaka może złożyć obywatel Ukrainy, Republiki Białorusi bądź Federacji Rosyjskiej, spełniający niżej wskazane warunki.

Wniosek o przyznanie Karty Polaka należy złożyć osobiście w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu, po wcześniejszym umówieniu wizyty.

Celem umówienia wizyty na złożenie wniosku o przyznanie Karty Polaka,  należy przesłać formularz rejestracyjny na adres: karta.polaka@duw.pl

W tytule wiadomości e-mail proszę umieścić: „Karta Polaka – imię i nazwisko osoby której dotyczy rezerwacja

Informujemy, że w jednej wiadomości e-mail można zgłosić chęć umówienia jednej wizyty,
a w przypadku chęci rezerwacji terminu dla więcej niż jednej osoby, należy wysłać kolejne zgłoszenie.

Po wysłaniu wiadomości e-mail należy oczekiwać na wiadomość zwrotną lub kontakt telefoniczny ze strony Urzędu z informacją o terminie wizyty. Aktualnie czas oczekiwania wynosi do 30 dni roboczych, a w przypadku nagłego wzrostu zgłoszeń może on ulec wydłużeniu.

UWAGA!

Nie ma możliwości przepisania zarezerwowanego terminu wizyty na inną osobę.
Nie obsłużymy osób innych niż zarejestrowane i w sprawach innych niż Karta Polaka.

W przypadku rezygnacji z wizyty prosimy o jej anulowanie, wysyłając wiadomość e-mail
na adres: karta.polaka@duw.pl, a w tytule wiadomości należy wpisać: „Rezygnacja - Karta Polaka – imię i nazwisko osoby której dotyczy rezerwacja”.

 

Szczegółowe informację odnośnie Karty Polaka można uzyskać pod adresem:

https://www.duw.pl/pl/obsluga-klienta/cudzoziemcy/karta-polaka/18402,Karta-Polaka.html

  • Komunikat - Komunikat
    Komunikat

Pliki do pobrania